34600
 Рівненська область
 м.Березне
 вул. Київська, 7
 тел.: (03653) 5-45-35

е-mail: lib_berezne@ukr.net
           biblberezne@gmail.com
Skype: bereznelibr


Публічно-шкільна
бібліотека-філія с. Балашівка


Публічно-шкільна
бібліотека-філія с. Білка


Публічно-шкільна
бібліотека-філія с.Бистричі

Публічно-шкільна
бібліотека-філія с.Богуші

Публічно-шкільна
бібліотека-філія с. Велике Поле

Публічно-шкільна
бібліотека-філія с.Вітковичі

Публічно-шкільна
бібліотека-філія с.Грушівка

Публічно-шкільна
бібліотека-філія с. Городище


Публічно-шкільна
бібліотека-філія с. Голубне


Публічно-шкільна
бібліотека-філія с.Друхів

Публічно-шкільна
бібліотека-філія с. Зірне


Публічно-шкільна
бібліотека-філія с. Кам'янка


Публічно-шкільна
бібліотека-філія с.Кургани

Публічно-шкільна
бібліотека-філія с.Колодязне

Публічно-шкільна
бібліотека-філія с.Князівка

Публічно-шкільна
бібліотека-філія с.Лінчин

Публічно-шкільна
бібліотека-філія с.Михалин

Публічно-шкільна
бібліотека-філія с.Орлівка

Публічно-шкільна
бібліотека-філія с. Поліське


Публічно-шкільна
бібліотека-філія с.Прислуч

Публічно-шкільна
бібліотека-філія с.Тишиця

Публічно-шкільна
бібліотека-філія с.Хотинь

Публічно-шкільна
бібліотека-філія с.Яблунне

Публічно-шкільна
бібліотека-філія с.Яцьковичі

Публічна
бібліотека-філія с. Моквин


Бібліотека-філія №7

Бібліотека-філія №1

Бібліотека-філія №1

Бібліотека-філія №3

Бібліотека-філія №4

Бібліотека-філія №5

Бібліотека-філія №6

Березнівська центральна бібліотека

Березнівська
бібліотека-філія для дітей




























Сьогодні вся діяльність бібліотеки направлена на підвищення інформаційної освіти суспільства.. Поте суто інформаційна грамотність та її розповсюдження серед читачів бібліотеки передбачає : ознайомлення читачів з можливостями та інформаційно-документальними ресурсами бібліотеки; виховання довірливого ставлення до неї; бажання стати її постійними відвідувачами; формування у читачів знання основних інформаційних джерел та навичок їх використання ; формування навичок у сфері бібліотечно-бібліографічних та інформаційно-комп"ютерних знань: ознайомлення з інформаційними послугами бібліотеки; ознайомлення з провідними книгосховищами світу , архівами, музеями , центрами інформації та документації , банками даних і базами знань , існуючими інформаційними системами, віртуальними бібліотеками глобальної комп"ютерної мережі; можливостями використання інформаційних ресурсів за межами бібліотеки; навчання читачів користування інформаційно -пошуковою системою в традиційному та автоматизованому режимах; їх ознайомлення з методами аналітико - синтетичної оборобки документів і переробки інформації.
Процес інформування інформаційної культури читачів потребує диференційованого підходу , підбору методик і програм навчання з урахуванням професійної спеціалізації читачів , рівня їх інформаційних потреб та інформаційної підготовки , наявними навичками оволодіння комп"ютерною технікою. Особливе місце в цій роботі з різними категоріями читачів належить публічним бібліотекам. Тому, що їх відвідують читачі різні за віком , рівнем освіти , професійною кваліфікацією.
Один з основних елементів інформаційної культури - знання інформаційних ресурсів. У наші дні бібліотеки є органічною частиною інформаційного суспільства. До інформаційних ресурсів бібліотек додаються колекції CD-дисків, комп'ютерні енциклопедії, довідники з різної тематики значно розширюють інформаційний простір дітей, готуючи їх до сприйняття інформації в новому вигляді, формуючи у них інформаційну культуру та розуміння світу як єдиного інформаційного простору. світовими інформаційними ресурсами. Колекції CD-дисків, комп'ютерні енциклопедії, довідники з різної тематики значно розширюють інформаційний простір дітей, готуючи їх до сприйняття інформації в новому вигляді, формуючи у них інформаційну культуру та розуміння світу як єдиного інформаційного просторуформуючи у них інформаційну культуру та розуміння світу як єдиного інформаційного простору
Пропонуємо вашій увазі перелік тем і завдань для різного віку читачів які, на наш погляд, будуть корисними для організації змістовної роботи з формування інформаційної культури школярів.


ОРІЄНТОВНА ПРОГРАМА ЗАНЯТЬ З ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ ШКОЛЯРІВ
Основні завдання занять з учнями 1-4 класів
  • Сформувати у школярів загальне уявлення про бібліотеку.
  • Ознайомити та поглибити знання школярів про користуваннябібліотекою та книгою.
  • Ознайомити їх з періодичними виданнями - газетами та журналами.
  • Сформувати в учнів уміння вибирати книги для самостійного читання,вміння орієнтуватись у книжці і серед книжок.
  • Сформувати у школярів загальне уявлення про каталоги та картотеки, каталожну картку, всесвітню мережу Інтернет.
    1 клас
  • Мандруємо Книжковим містом. Екскурсія до бібліотеки.
  • Чарівники у Книголюбії. Книжкова лікарня.
  • Мої перші кроки в бібліотеці. Вибір книги та її основні елементи (ознайомлення з книгою та бібліотекою).
    2 клас
  • Хто малює ваші книги... Автори і ілюстратори дитячих книжок.
  • Подорож у країну "Журналію". Періодичні видання для молодших школярів.
  • Чомучкині книжки. Довідкове бюро.
  • Big books для маленьких читачів. Огляд-реклама науково-популярних видань.
    3 клас
  • Основні елементи книги. Подорож у пізнавальному експресі.
  • Золотий ключик від бібліотеки. Практична гра. (самостійний вибір книг у бібліотеці. )
  • Книга незвичайна - книга віртуальна. Екскурсія до Інтернет-центру.
  • Хто про все нам розповість?... Знайомство з довідково-енциклопедичними книгами.
    4 клас
  • Як зроблена книга, або Хто в книжці найголовніший? Структура книги.
  • Каталог - компас у книжковому морі. Практичне заняття.
  • З торбинки дядечка Запитайлика. Бібліотечне лото.
  • Пригоди Каталожної Картки. Бібліотечна казка.
  • Разом з Пізнайком до країни Знань. Науково-пізнавальна, науково-художня та довідкова книга.
    Основні завдання занять з учнями 5-9 класів
  • Формувати у школярів глибокі знання про книгу, різноманітність друкованих та електронних джерел інформації.
  • Поглиблювати вміння школярів працювати з довідково-бібліографічним апаратом бібліотеки, прикнижковою бібліографією, різними джерелами інформації.
  • Розвивати читацькі інтереси, вміння самостійно працювати з інформацією.
  • Формувати у школярів знання про сучасні інформаційні технології та розвивати навички їх використання.
    5 клас
  • Від папірусу до CD-ROM. Подорож на книгольоті.
  • Бібліотека дитячих мрій. Екскурсія-огляд.
  • Твої орієнтири у виборі книг. Бібліографічна гра.
  • Книга - бібліотека - читач. Бібліографічна гра.
  • Інтернет: Що? Де? Як? Електронне довідкове бюро.
    6 клас
  • Лабіринтами покажчика. Подорож по бібліографічних посібниках. (практичні заняття з оволодіння навичками самостійного пошуку інформації)
  • Довідковий апарат бібліотеки.
  • Електронний каталог, або Як знайти книгу. Практичне заняття.
  • Прес-веселка. Панорама періодичних видань.
  • Інтернет - імперія інформації. Знайомство-тренінг.
    7 клас
  • Вам, поліглоти . Довідково-бібліографічний апарат бібліотеки.
  • Книги, які знають все! Видання з науки, техніки, мистецтва.
  • Хто нас читає, той не програє! Бібліографічна гра з довідковою літературою.
  • Книга і комп'ютер в інформаційному суспільстві: сучасне і минуле.
  • Віртуальні бібліотеки: Мандрівка сторінками сайтів дитячих бібліотек України.
    8 клас
  • Зустріч з книгами-Всезнайками. Енциклопедична і довідкова література.
  • Каталоги і картотеки бібліотеки, електронні бази даних.
  • Віртуальний світ - для тебе! Прес-огляд електронних видань в Інтернеті.
  • Молодіжний прес-парад. Огляд-реклама.
    9 клас
  • Бібліографічний детектив. Бібліотечно-бібліографічні засоби пошуку інформації.
  • Робота з енциклопедичними друкованими та електронними виданнями.
  • Що таке "вебліографія"? Практичне заняття.
  • Автоматизовані інформаційні послуги в бібліотеці. Пошук інформації в електронних базах даних. Пошук та отримання інформації з повнотекстових баз даних.
  • Перлина серед журналів світу: Портрет журналу.
    Основні завдання занять з учнями 10 -11 класів
  • Закріпити вміння школярів працювати з різною інформацією, знаходити її в каталогах і картотеках, ЕБД та мережі Інтернет. .
  • Закріпити вміння школярів працювати з довідковою літературою та енциклопедичними виданнями, робота з комп'ютером.
  • Познайомити учнів з системою бібліотек світу та України.
  • Формувати і розвивати у школярів знання про автоматизовані інформаційні послуги та засоби телекомунікаційного доступу до інформації.
  • Закріпити навички "навігації" в мережі Інтернет і формувати вміння користуватися, оцінювати та складати самостійно списки веб-документів.
    10 клас
  • Система каталогів та картотек бібліотеки.
  • За книгою - в електронний світ. Робота з джерелами інформації. Книга і комп'ютер в інформаційному суспільстві.
  • Знайомство зі спеціальними бібліотечними програмами та системами автоматизації MARC та IRBIS. Алгоритм пошуку інформації та складання списків.
  • Комп'ютерний мегаполіс. Пошук інформації в Інтернет. Метапошукові системи, портали та каталоги Інтернет-ресурсів. Електронні бібліотеки.
  • Бібліотека - джерело інформації. Бібліографічна гра "Інформина"
    11клас
  • У світ книги - через комп'ютер. Довідковий апарат сучасної бібліотеки.
  • Знамениті бібліотеки світу. Головні бібліотеки України та Донбасу ( віртуальна подорож до цих бібліотек).
  • Використання вебліографії та складання власних списків веб-документів. Оцінка якості та критерії їх відбору. угідь .
    Дидактичні основи формування інформаційної культури
    Входження людської цивілізації в епоху інформаційного суспільства, глобальний характер процесів інформатизації, небачені темпи зростання інформаційних технологій - всі ці чинники зумовили необхідність формування особливої культури інформаційної культури особиcтості. Інформаційна культура особистості стала об'єктом пильної уваги фахівців самих різних областей знання: філософів, культурологів, психологів, бібліотекарів, інформаційних працівників.

    Дивитись...


    Бібліотечне заняття: операційний опис технологічного процесу, його підготовки і проведення
    В системі форм і методів, що використовуються в процесі підготовки юних користувачів інформації, спеціальні бібліотечні заняття (бібліотечні уроки), як свідчить практика, є однією з форм, що активно використовуються. Вони проводяться як в школі, так і в бібліотеці. Технологічне проектування такого заняття - це не просто дань моді, а потреба сучасного суспільства, що вимагає від фахівця ( чи це бібліотечний працівник чи вчитель) високого професіоналізму і результативності діяльності.

    Дивитись...





















  • Рівненська державна обласна бібліотека для юнацтва
    Рівненська обласна бібліотека для дітей


    Надрукувати сторінку
    МЕТА - Украина Український портал Портал Укрнет Google

    Copyright © 2007-2024 БMЦБ.