Увага: підліток!
З досвіду роботи практичного психолога школи
Карповець Оксани Федорівни
О.Карповець, Увага: підліток! – 2010 р.
У посібнику подано психопросвітницький матеріал, тренінгові заняття для роботи з учнями підліткового віку, їх батьками, педагогами.
На допомогу практичним психологам, батькам, класним керівникам.
Переглянути
Використання інтерактивних технологій як одного з ефективних шляхів реалізації комунікативнoго підходу до вивчення іноземної мови
Холод Людмила Миколаївна
учитель англійської мови
Холод Л.М. Використання інтерактивних технологій як одного з ефективних шляхів реалізації комунікативного підходу до вивчення іноземної мови. Навчально-методичний посібник. Броннівська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів. - Березне, 2013 - 65с.
У навчально-методичному посібнику на основі досвіду роботи вчителя англійської мови подані розробки уроків з тем "Подорож", "Харчування"
Навчально-методичний посібник розрахований на педагогічних працівників навчальних закладів.
Переглянути
Управління процесом створення умов для повноцінного розвитку і реалізації творчого потенціалу обдарованої дитини
Мельничук Л.С., Цимбалюк Л.М., Тарасюк Л.В., Шнайдер О.Л., Перев'язко Л.Б. Створення умов для повноцінного розвитку і реалізації творчого потенціалу обдарованої дитини. (З досвіду роботи адміністрації загальноосвітнього навчального закладу по роботі з обдарованими дітьми). 2009 р., 92с.
У посібнику розміщені матеріали педагогічного досвіду роботи адміністрації Березнівського навчально-виховного комплексу "економіко-гуманітарний ліцей - загальноосвітня школа І-ІІ ступенів" з обдарованими дітьми.
Посібник розрахований для керівників шкіл, вчителів.
Переглянути
Здійснення диференційованого підходу під час вивчення теми "Рівняння, нерівності і системи з параметрами" в умовах профільного навчання.
Автор досвіду:
вчитель математики,
вчитель - методист
Цимбалюк Леся Миколаївна
Висвітлено основні шляхи інтенсифікації навчального процесу при викладанні математики:
1. Формування в учнів наукового світогляду, уявлення про ідеї та методи математики.
2. Застосування методів і прийомів роботи, що підвищують пізнавальну діяльність учнів, розвивають їх творчі здібності, інтерес до математики.
3. Диференціація навчальної діяльності.
4. Єдність особистісно орієнтованого підходу в навчально - виховному процесі і профільної диференціації.
5. Забезпечення рівневої диференціації.
6. Удосконалення системи вправ.
7. Використання лекційно-практичного методу викладання математики.
8. Підвищення інтересу до математики шляхом залучення учнів до участі в олімпіадах, конкурсах.
Переглянути
Профілактика адиктивної поведінки серед учнівської молоді
З досвіду роботи практичного
психолога та соціального педагога школи
Карповець Оксани Федорівни
Гергелюк Анни Вікторівни
У посібнику подано тренінгові заняття, психологічні семінари, рольові та ділові ігри, бесіди.
На допомогу практичним психологам, соціологам, соціальним працівникам і класним керівникам.
Переглянути
Робота з дітьми, як засіб розвитку здорової і творчої особистості
З досвіду роботи
Мороз Наталії Валентинівни,
практичного психолога
Друхівської ЗОШ І-ІІІ ст.
Дана робота висвітлює роботу з дітьми, як розвиток здорової і творчої особистості у шкільному середовищі. У роботі подано інформацію про розвиток дитини і вплив на неї шкільного виховання.
Робота містить план проведення тижня психології у школі, розробки виховних годин, бесід які впливають на формування здорової і творчої особистості.
Переглянути
Використання елементів методики критичного мислення та краєзнавчий аспект у викладанні географії.
Мамчур Олена Анатоліївна,
учитель географії Колодязненської ЗОШ
Посібник призначений для підвищення ефективності навчання географії, пошуку ефективних форм і методів організації навчально - виховного процесу, удосконалення технологій проведення уроку, підвищення його ефективності, досягнення високого рівня інтелектуального розвитку учнів, забезпечення саморозвитку та самореалізації особистості в процесі навчання.
Переглянути
Формування екологічної культури особистості школяра, розвиток інтересу до природи рідного краю на уроках географії та в позаурочний час
Автор досвіду:
Козак Людмила Миколаївна,
вчитель географії
У посібнику вміщено теоретичний матеріал щодо екологічного виховання та культури особистості школяра на уроках географії, природознавства, біології а також під час проведення гуртків краєзнавчо - туристичного напрямку.
Пропоновані матеріали допоможуть вчителям природничих наук у проведенні уроків, позаурочних заходів.
Переглянути
|