Мета - - допомогти бути уважним і чуйним до слова, розширити словниковий запас, навчити працювати із словом.
Хід роботи: 1. Підготувати перевірочний лист - закладку, яким можна користуватися під час читання.
2. Вибрати декілька слів з тексту і виконати всі кроки.
Дорослий допомагає учню.
3. Ті що вчаться самі вибирають слова і працюють з ними.
Слідуючий етап роботи: 1. Озвучте слово. Вимовіть його кілька разів виразно,
звертаючи увагу на наголос.
2. Контекст.
- Вгадуємо значення слова, користуючись оточуючими
його словами, картинками.
- Замінюємо слово на синоніми. (слово з схожим значен-
ням)
- Звертаємо увагу на граматичні (синтаксичні) зміни в пропозиції при заміні слова.
3. Розбираємо слово по складу (корінь, префікс, суфікс)
4. Озвучуємо значення слова. Перевіряємо себе. Підходить воно
до значення тексту? Як краще запам'ятати значення слова?
5. Якщо здогадка по контексту не була успішною, то потрібно по
дивитися слово в словнику, запитати у однокласників або
дорослого.