34600
 Рівненська область
 м.Березне
 вул. Київська, 7
 тел.: (03653) 5-45-35

е-mail: lib_berezne@ukr.net
           biblberezne@gmail.com
Skype: bereznelibr


Березнівська центральна бібліотека

Березнівська
бібліотека-філія для дітей


Публічна
бібліотека-філія с. Моквин


Публічно-шкільна
бібліотека-філія с. Балашівка


Публічно-шкільна
бібліотека-філія с. Михалин

Публічно-шкільна
бібліотека-філія с. Лінчин

Публічно-шкільна
бібліотека-філія с. Бистричі

Публічно-шкільна
бібліотека-філія с. Білка


Публічно-шкільна
бібліотека-філія с. Велике Поле

Публічно-шкільна
бібліотека-філія с. Вітковичі

Публічно-шкільна
бібліотека-філія с. Голубне


Публічно-шкільна
бібліотека-філія с. Городище


Публічно-шкільна
бібліотека-філія с. Орлівка

Публічно-шкільна
бібліотека-філія с. Грушівка

Публічно-шкільна
бібліотека-філія с. Друхів

Публічно-шкільна
бібліотека-філія с. Зірне


Публічно-шкільна
бібліотека-філія с. Кам'янка


Публічно-шкільна
бібліотека-філія с. Кургани

Публічно-шкільна
бібліотека-філія с. Поліське


Публічно-шкільна
бібліотека-філія с. Прислуч

Публічно-шкільна
бібліотека-філія с. Колодязне

Публічно-шкільна
бібліотека-філія с. Тишиця

Публічно-шкільна
бібліотека-філія с. Богуші

Публічно-шкільна
бібліотека-філія с. Князівка

Публічно-шкільна
бібліотека-філія с. Яцьковичі

Бібліотека-філія №7 с. Моквин

Публічно-шкільна
бібліотека-філія с. Хотинь




























ГНУЧКИЙ ЧИТЕЦЬ

Мета - навчити читати з різною швидкістю.
Підготовка до роботи
Дорослий заздалегідь читає текст і "розмічає" його.
Необхідно вибрати систему маркерів: швидко, в середньому темпі, поволі. Маркерами можуть бути: птах (швидко летимо), заєць (біжимо) і черепаха (повземо). Можуть бути різнокольорові прапорці. На полях ставляться маркери: найважливіші уривки читаємо поволі, менш важливі - швидко, інші - в середньому темпі.
Для середнього віку можна вибрати дорожні знаки або таб-лички: зупинися, подумай, читай поволі, читай швидко і т.д.
Підготуйте 1-2 питання на розуміння тексту в кожному пункті зупинки. Після швидкого читання перевірте, чи вичитаний факт, цифра, після повільного - чи зрозуміло думку тексту. Визначте тимчасові рамки виконання завдання.
Хід роботи:
1. Запропонуйте читачу розмічений текст. Нагадайте, що мета читання - розуміння, але необхідно читати з різною швидкістю і розуміти з різною глибиною.
2. Читачі працюють в парах. Читають з різною швидкістю і перевіряють розуміння по підготовленим наперед дорослими питанням.
3. Організовуйте змагання. Задайте тимчасові рамки виконування завданя.

Коментар
Необхідно знати швидкості читання для кожного віку. Що вчаться початкової школи читають 90-130 сл/хв., старшої - близько 200 сл/хв. Добрий дорослий читець читає 300 сл/хв.




















Рівненська державна обласна бібліотека для юнацтва
Рівненська обласна бібліотека для дітей


Надрукувати сторінку
МЕТА - Украина Український портал Портал Укрнет Google

Copyright © 2007-2025 БMЦБ.