34600
 Рівненська область
 м.Березне
 вул. Київська, 7
 тел.: (03653) 5-45-35

е-mail: lib_berezne@ukr.net
           biblberezne@gmail.com
Skype: bereznelibr


Публічно-шкільна
бібліотека-філія с. Балашівка


Публічно-шкільна
бібліотека-філія с. Білка


Публічно-шкільна
бібліотека-філія с.Бистричі

Публічно-шкільна
бібліотека-філія с.Богуші

Публічно-шкільна
бібліотека-філія с. Велике Поле

Публічно-шкільна
бібліотека-філія с.Вітковичі

Публічно-шкільна
бібліотека-філія с.Грушівка

Публічно-шкільна
бібліотека-філія с. Городище


Публічно-шкільна
бібліотека-філія с. Голубне


Публічно-шкільна
бібліотека-філія с.Друхів

Публічно-шкільна
бібліотека-філія с. Зірне


Публічно-шкільна
бібліотека-філія с. Кам'янка


Публічно-шкільна
бібліотека-філія с.Кургани

Публічно-шкільна
бібліотека-філія с.Колодязне

Публічно-шкільна
бібліотека-філія с.Князівка

Публічно-шкільна
бібліотека-філія с.Лінчин

Публічно-шкільна
бібліотека-філія с.Михалин

Публічно-шкільна
бібліотека-філія с.Орлівка

Публічно-шкільна
бібліотека-філія с. Поліське


Публічно-шкільна
бібліотека-філія с.Прислуч

Публічно-шкільна
бібліотека-філія с.Тишиця

Публічно-шкільна
бібліотека-філія с.Хотинь

Публічно-шкільна
бібліотека-філія с.Яблунне

Публічно-шкільна
бібліотека-філія с.Яцьковичі

Публічна
бібліотека-філія с. Моквин


Бібліотека-філія №7

Бібліотека-філія №1

Бібліотека-філія №1

Бібліотека-філія №3

Бібліотека-філія №4

Бібліотека-філія №5

Бібліотека-філія №6

Березнівська центральна бібліотека

Березнівська
бібліотека-філія для дітей




























РЮКЗАК - ПОМІЧНИК


Мета - навчити читача активізувати наявні знання перед читанням і рефлексувати, віддавати собі звіт в тому, що ж допомогло зрозуміти текст.
Підготовка до роботи
Текст самостійно прочитаний наперед.
Можна намалювати схему рюкзака і його декількох відділень.
Знання помічники 1 - Текст, назва, автор
Досвід помічник 2 - Мої знання (досвід, к/ф, книга)
Допомогли мені зрозуміти частину тексту: Книги, статті, фільми і люди.
Хід роботи:
1. Дорослий (або що самі вчаться, або поперемінно) читають текст вголос. Дорослий, який читає першим, зупиняється кілька разів і допомагає учням заповнювати "кармани рюкзака" Порядок заповнення - вільний.
2. Виконайте роботу кілька разів, перш ніж ті ,що вчаться будуть заповнювати "відділення рюкзака" самі.
3. Учні продовжують читати і заповнювати рюкзак в парах.
4. Закінчивши роботу, вони пояснюють, як їх попередні знання допомогли їм зрозуміти текст.
5. "Заповнений рюкзак" має наступний вигляд (по книжці про ацтеків):
Мої знання
М. був королем, а К. був Богом, що покинув країну, але він пообіцяв повернутися.
Мій досвід
Ацтеки думали, що К. Боги не стали з ним битися. Вони піднесли йому дари і попросили покинути їх країну Коли я був маленьким, я чув історію про те, що молодий король покинув свою країну, але обіцяв повернутися і покарати поганих людей.
Книги. Фільми і т.д.
Я бачив фільм про те, як люди думали, що К. був Богом, тому що у нього були коні.

Коментар
Читання в парах супроводиться спогадами, бесідою, враженнями, що робить його живим заняттям. Стежте, щоб читачі не захопилися і не забули дочитати текст до кінця!




















Рівненська державна обласна бібліотека для юнацтва
Рівненська обласна бібліотека для дітей


Надрукувати сторінку
МЕТА - Украина Український портал Портал Укрнет Google

Copyright © 2007-2024 БMЦБ.