34600
 Рівненська область
 м.Березне
 вул. Київська, 7
 тел.: (03653) 5-45-35

е-mail: lib_berezne@ukr.net
           biblberezne@gmail.com
Skype: bereznelibr


Березнівська центральна бібліотека

Березнівська
бібліотека-філія для дітей


Публічна
бібліотека-філія с. Моквин


Публічна
бібліотека-філія с. Балашівка


Публічна
бібліотека-філія с. Михалин

Публічна
бібліотека-філія с. Лінчин

Публічна
бібліотека-філія с. Бистричі

Публічна
бібліотека-філія с. Білка


Публічна
бібліотека-філія с. Велике Поле

Публічна
бібліотека-філія с. Вітковичі

Публічна
бібліотека-філія с. Голубне


Публічна
бібліотека-філія с. Городище


Публічна
бібліотека-філія с. Орлівка

Публічна
бібліотека-філія с. Грушівка

Публічна
бібліотека-філія с. Друхів

Публічна
бібліотека-філія с. Зірне


Публічна
бібліотека-філія с. Кам'янка


Публічна
бібліотека-філія с. Кургани

Публічна
бібліотека-філія с. Поліське


Публічна
бібліотека-філія с. Прислуч

Публічна
бібліотека-філія с. Колодязне

Публічна
бібліотека-філія с. Тишиця

Публічна
бібліотека-філія с. Богуші

Публічна
бібліотека-філія с. Князівка

Публічна
бібліотека-філія с. Яцьковичі

Бібліотека-філія №7 с. Моквин

Публічна
бібліотека-філія с. Хотинь




























ТАКІ РІЗНІ ПИТАННЯ


Мета - навчити читача задавати питання до тексту і відповідати на них
Підготовка до роботи
Намалюйте картинку і поясніть читачу, що питання можна розділити на 3 групи.
1 група - Питання з поверхні. Відповіді на ці питання лежать на поверхні тексту: Хто? Що зробив? Коли? Де? Чи був?
2группа - "Підводники", "Кореневі". Чому? Як? А що якщо? Чи буде так? Тут треба подумати, перечитати текст.
3 група - "Питання з скрині". Суть цих питань - пов'язати текст з життям, досвідом читача:
Як текст пов'язаний з подіями в твоєму житті?
Якби ти був на місці ...?
На що це схоже?
Чи є зв'язок з тим, що відбувається сьогодні?
Що заповідав нам автор?
Хід роботи:
1. Познайомте читача з групами питань.
2. Прочитайте текст, чергуючи читання вголос і про себе. Можна читати весь текст вголос, можна - про себе.
3. Користуючись "Круглим столом", починайте задавати питання по колу. Починає дорослий.
4. Спочатку задавайте питання першій групі, потім другий, за тим третій. Показуйте на картинці, до якої групи відноситься питання.

Коментар
Проведіть читання з питаннями кілька разів. Коли учні засвоять групи питань, то можна задавати питання в розбиття з різних груп.
















Рівненська державна обласна бібліотека для юнацтва
Рівненська обласна бібліотека для дітей


Надрукувати сторінку
МЕТА - Украина Український портал Портал Укрнет Google

Copyright © 2007-2025 БMЦБ.