Мета - навчити читача задавати питання до тексту і відповідати на них
Підготовка до роботи Намалюйте картинку і поясніть читачу, що питання можна розділити на 3 групи.
1 група - Питання з поверхні. Відповіді на ці питання лежать на поверхні тексту: Хто? Що зробив? Коли? Де? Чи був?
2группа - "Підводники", "Кореневі". Чому? Як? А що якщо? Чи буде так? Тут треба подумати, перечитати текст.
3 група - "Питання з скрині". Суть цих питань - пов'язати текст з життям, досвідом читача:
Як текст пов'язаний з подіями в твоєму житті?
Якби ти був на місці ...?
На що це схоже?
Чи є зв'язок з тим, що відбувається сьогодні?
Що заповідав нам автор?
Хід роботи: 1. Познайомте читача з групами питань.
2. Прочитайте текст, чергуючи читання вголос і про себе. Можна читати весь текст вголос, можна - про себе.
3. Користуючись "Круглим столом", починайте задавати питання по колу. Починає дорослий.
4. Спочатку задавайте питання першій групі, потім другий, за тим третій. Показуйте на картинці, до якої групи відноситься питання.
Коментар Проведіть читання з питаннями кілька разів. Коли учні засвоять групи питань, то можна задавати питання в розбиття з різних груп.