34600
 Рівненська область
 м.Березне
 вул. Київська, 7
 тел.: (03653) 5-45-35

е-mail: lib_berezne@ukr.net
           biblberezne@gmail.com
Skype: bereznelibr


Березнівська центральна бібліотека

Березнівська
бібліотека-філія для дітей


Публічна
бібліотека-філія с. Моквин


Публічна
бібліотека-філія с. Балашівка


Публічна
бібліотека-філія с. Михалин

Публічна
бібліотека-філія с. Лінчин

Публічна
бібліотека-філія с. Бистричі

Публічна
бібліотека-філія с. Білка


Публічна
бібліотека-філія с. Велике Поле

Публічна
бібліотека-філія с. Вітковичі

Публічна
бібліотека-філія с. Голубне


Публічна
бібліотека-філія с. Городище


Публічна
бібліотека-філія с. Орлівка

Публічна
бібліотека-філія с. Грушівка

Публічна
бібліотека-філія с. Друхів

Публічна
бібліотека-філія с. Зірне


Публічна
бібліотека-філія с. Кам'янка


Публічна
бібліотека-філія с. Кургани

Публічна
бібліотека-філія с. Поліське


Публічна
бібліотека-філія с. Прислуч

Публічна
бібліотека-філія с. Колодязне

Публічна
бібліотека-філія с. Тишиця

Публічна
бібліотека-філія с. Богуші

Публічна
бібліотека-філія с. Князівка

Публічна
бібліотека-філія с. Яцьковичі

Бібліотека-філія №7 с. Моквин

Публічна
бібліотека-філія с. Хотинь




























ЗНАЮ - ХОЧУ ДІЗНАТИСЬ - ДІЗНАВСЯ


Мета - навчити читати активно, використовуючи наявні знання і досвід.
Хід роботи:
1. Прочитати вголос вихідні дані книги або тексту: назву, автор, заголовок, підзаголовки і ін.
2. Зробити в зошиті таблицю, що складається з 3 колонок. Написати:
Знаю       Хочу дізнатись      Дізнався
3. Пригадати і промовити те, що кожна дитина знає по темі тексту або книги.
4. Вчитель записує ключовими словами те, що дитина говорить по темі.
5. Решта вчаться слухає те, що говорять інші.
6. Записують в першу колонку те, що почули, дізналися від інших і повідомили самі.
7. Учні формулюють у вигляді 1-3 питань те, що хотіли б дізнатися по темі тексту. Записують питання в 2-у колонку.
8. Читають вголос всі питання і дописують питання інших, якщо вони цікаві.
9. Читають текст про себе. У міру читання учень шукає відповіді на питання, які він сам собі поставив. Якщо відповідь на питання є, то ставиться плюс (+), якщо ні, то - мінус (-). Коли читання закінчено, учень формулює те, що дізнався, усно. Можна записати відповідь стисло в 3 колонці.
10.Повторяются питання, відповідей на які в тексті не знайшлося. Обговорюються джерела, де відповіді можна знайти.
11. Починається індивідуальний проект по знаходженню відповідей на ті, що цікавлять питання в інших книгах, енциклопедії, Інтернеті.

Коментар
Заняття "Знаю - Хочу дізнатись - Дізнався" рекомендується проводити з учнями старше 10 років, оскільки при роботі потрібні уміння читати про себе, задавати питання і записувати їх. Найважчим моментом є етап формулювання питань. Невміння задавати питання може виражатися в небажанні це робити, а іноді, дійсно, дитині малоцікавий цей текст. Дорослий сам показує приклад, складаючи питання, кажучи: "А мені, наприклад, цікаво ... (те-то і те-то)". Діти не люблять писати відповіді. Якщо учнів ще погано пишуть, то дозволите їм зробити малюнок або записати одне-два ключових слова, своєрідний "вузлик на" спомин, по якому дитина відновить повну відповідь.
















Рівненська державна обласна бібліотека для юнацтва
Рівненська обласна бібліотека для дітей


Надрукувати сторінку
МЕТА - Украина Український портал Портал Укрнет Google

Copyright © 2007-2025 БMЦБ.