34600
 Рівненська область
 м.Березне
 вул. Київська, 7
 тел.: (03653) 5-45-35

е-mail: lib_berezne@ukr.net
           biblberezne@gmail.com
Skype: bereznelibr


Публічно-шкільна
бібліотека-філія с. Балашівка


Публічно-шкільна
бібліотека-філія с. Білка


Публічно-шкільна
бібліотека-філія с.Бистричі

Публічно-шкільна
бібліотека-філія с.Богуші

Публічно-шкільна
бібліотека-філія с. Велике Поле

Публічно-шкільна
бібліотека-філія с.Вітковичі

Публічно-шкільна
бібліотека-філія с.Грушівка

Публічно-шкільна
бібліотека-філія с. Городище


Публічно-шкільна
бібліотека-філія с. Голубне


Публічно-шкільна
бібліотека-філія с.Друхів

Публічно-шкільна
бібліотека-філія с. Зірне


Публічно-шкільна
бібліотека-філія с. Кам'янка


Публічно-шкільна
бібліотека-філія с.Кургани

Публічно-шкільна
бібліотека-філія с.Колодязне

Публічно-шкільна
бібліотека-філія с.Князівка

Публічно-шкільна
бібліотека-філія с.Лінчин

Публічно-шкільна
бібліотека-філія с.Михалин

Публічно-шкільна
бібліотека-філія с.Орлівка

Публічно-шкільна
бібліотека-філія с. Поліське


Публічно-шкільна
бібліотека-філія с.Прислуч

Публічно-шкільна
бібліотека-філія с.Тишиця

Публічно-шкільна
бібліотека-філія с.Хотинь

Публічно-шкільна
бібліотека-філія с.Яблунне

Публічно-шкільна
бібліотека-філія с.Яцьковичі

Публічна
бібліотека-філія с. Моквин


Бібліотека-філія №7

Бібліотека-філія №1

Бібліотека-філія №1

Бібліотека-філія №3

Бібліотека-філія №4

Бібліотека-філія №5

Бібліотека-філія №6

Березнівська центральна бібліотека

Березнівська
бібліотека-філія для дітей




























КРУГЛИЙ СТІЛ ЧИТАННЯ. ЧИТАННЯ ЗА КРУГЛИМ СТОЛОМ


Мета - поперемінне читання тексту вголос дітьми і дорослими і перевірка прочитаного.
Хід роботи:
1. Дорослий і діти сідають навкруги столу. Кожний має свій екземпляр книги, яку вже заздалегідь розглянули , обговорили назву, автора, зробили прогноз змісту.
2. Діти одержують завдання: слухати читання уривка і підготувати питання читцю з тим, щоб перевірити- розуміє він те, що читає вголос.
3. Починає читати вголос дорослий. Він читає заголовок тексту і перші один-два-три абзацу тексту. Як правило, вони самі важкі, вони вводять читача в світ книги, називають героїв, час, місце дії. Дорослий зупиняється там, де починається дія.
4. Діти задають питання. Дорослий може не завжди відповідати вірно, щоб надати можливість дітям його виправити. Можна "пограти" з дітьми, сказавши, що забув щось, але робити це треба обережно з тим, щоб діти не запідозрили прийому.
5. Потім починає читати сидяча поряд дитина. Інші його слухають, а потім задають питання. Дорослий задає питання разом зі всіма.
6. Читає наступний. Читають і відповідають на питання по черзі всі учасники "круглого столу"

Коментар
Дорослий повинен заздалегідь прочитати текст і розділити його на смислові шматки так, щоб кожний учасник мав нагоду прочитати уривок тексту і відповісти на питання.
Під час читання вголос що одним вчиться інші читають про себе.
Дорослий поправляє, допомагає читати і задавати питання. Пізніше, коли діти уміють добре читати, можна вибрати дитину на роль "вчителя".




















Рівненська державна обласна бібліотека для юнацтва
Рівненська обласна бібліотека для дітей


Надрукувати сторінку
МЕТА - Украина Український портал Портал Укрнет Google

Copyright © 2007-2024 БMЦБ.