Мета - поперемінне читання тексту вголос дітьми і дорослими і перевірка прочитаного.
Хід роботи: 1. Дорослий і діти сідають навкруги столу. Кожний має свій екземпляр книги, яку вже заздалегідь розглянули , обговорили назву, автора, зробили прогноз змісту.
2. Діти одержують завдання: слухати читання уривка і підготувати питання читцю з тим, щоб перевірити- розуміє він те, що читає вголос.
3. Починає читати вголос дорослий. Він читає заголовок тексту і перші один-два-три абзацу тексту. Як правило, вони самі важкі, вони вводять читача в світ книги, називають героїв, час, місце дії. Дорослий зупиняється там, де починається дія.
4. Діти задають питання. Дорослий може не завжди відповідати вірно, щоб надати можливість дітям його виправити. Можна "пограти" з дітьми, сказавши, що забув щось, але робити це треба обережно з тим, щоб діти не запідозрили прийому.
5. Потім починає читати сидяча поряд дитина. Інші його слухають, а потім задають питання. Дорослий задає питання разом зі всіма.
6. Читає наступний. Читають і відповідають на питання по черзі всі учасники "круглого столу"
Коментар Дорослий повинен заздалегідь прочитати текст і розділити його на смислові шматки так, щоб кожний учасник мав нагоду прочитати уривок тексту і відповісти на питання.
Під час читання вголос що одним вчиться інші читають про себе.
Дорослий поправляє, допомагає читати і задавати питання. Пізніше, коли діти уміють добре читати, можна вибрати дитину на роль "вчителя".