|
НАЦІОНАЛЬНЕ ВИХОВАННЯ
Пізнавальний візит в творчу лабораторію
Поліської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів
з реалізації обласної та районної програм
національного виховання учнівської молоді
МЕТА ПРОГРАМИ:
Створення відповідного виховного
простору в школі, який забезпечує інтенсифікацію,
ефективність і результативність виховної діяльності,
функціонування виховної системи,
підвищення суспільного статусу виховання в освітніх,
модернізацію змісту виховання, його форм та
методів, виховних технологій на основі впровадження
новітніх досягнень вітчизняної психолого-педагогічної
науки і практики, гармонізацію сімейного і суспільного виховання.
ЗАВДАННЯМ ПРОГРАМИ Є:
- підвищення статусу виховання в системі освіти;
- забезпечення розвитку виховних функцій школи;
ефективне використання національних традицій, історії та культури,.традицій і звичаїв етносу рідного краю, новітніх досягнень
психолого-педагогічної науки і практики;
- посилення ролі родини у вихованні дітей; орієнтація батьків на зміну.традиційної функціональної стратегії у вихованні, обумовленої новими.соціальними умовами; ефективна співпраця родини зі школою;
- відродження на нових теоретико- практичних засадах системи позакласного.і позашкільного виховання дітей та учнівської молоді;
- ефективність співпраці шкільних дитячих громадських.організацій і об'єднань з районними і обласними осередками дитячих і.молодіжних громадських організацій;
- сприяння подальшій демократизації управління процесом виховання;.зростання ролі учнівського самоврядування в демократизації життєдіяльності.учнівських колективів, її соціальній адаптації;
- зростання рівня професіоналізму і компетентності педагогічних працівників.в організації життєдіяльності учнівських колективів.
ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ ВИКОНАННЯ ПРОГРАМИ:
Виконання Програми дасть можливість створити виховний простір, який:
- формуватиме ціннісні ставлення особистості до держави, суспільства, себе,.людей, природи, праці та мистецтва, історичних, культурних і духовних.надбань населення рідного краю та забезпечуватиме гармонійний розвиток.особистості, її громадянську та соціальну активність;
сприятиме створенню, розвитку і забезпеченню ефективного функціонування
виховної системи школи, грунтованих на академічній, народній та козацькій педагогіці,
людинознавчих і народознавчих підходах.
- активному включенню у виховний процес територіальних громад області,району,
соціальних інститутів, причетних до виховання учнівської молоді,координації
співпраці з ними як засобу підвищення ефективності і результативності виховання;
сприятиме становленню, створенню і розвитку дитячих і молодіжних громадських
організацій та об'єднань як осередків формування громадянської і
соціальної активності особистості;
- підвищить рівень професійної компетентності і майстерності педагогічних.працівників, популяризації перспективного педагогічного досвіду роботи з.проблем виховання і організації життєдіяльності учнівських колективів.
Зміст виховання орієнтує:
Ціннісне ставлення
особистості до суспільства,
держави - Формування громадянського і державницького
світогляду особистості, її мовної компетентності;
Ціннісне ставлення особистості
до історичних,культурних і
духовних надбань рідного краю - Формування системи знань про історичні, матеріальні,
культурні та духовні цінності нашого краю;
Ціннісне ставлення особистості
до сім 'ї, родини, людей - Формування соціально-комунікативних
компетентностей особистості;
Ціннісне ставлення особистості
до себе - Формування активної життєвої позиції, ціннісних установок та
орієнтирів,власного характеру, рівня розвитку самостійності;
Ціннісне ставлення особистості
до природи - Формування в особистості внутрішньої потреби знати,
покращувати екологічний стан середовища;
Ціннісне ставлення особистості
до праці - Виховання цивілізованого господаря, який свідомо ставиться
до праці як вищої цінності людини і суспільства
в умовах ринкових відносин;
Ціннісне ставлення особистості
до мистецтва - Сформованість високого рівня духовності та естетичної
культури особистості
|
|