|
РОБОТА З ОБДАРОВАНИМИ ДІТЬМИ
ВИЯВЛЕННЯ Й РОЗВИТОК ЗДІБНОСТЕЙ
СПІВПРАЦЯ З УЧИТЕЛЕМ, УЧНЕМ, БАТЬКАМИ
СТВОРЕННЯ УМОВДЛЯ РОЗВИТКУ МОЖЛИВОСТЕЙ
Цілі уроку
Чи були забезпечені мотиваційна готовність і позитивний
настрій?
Чи актуалізував учитель учня?
Наскільки конкретно були сформульовані цілі уроку?
Чи обговорювалися вони з учнями?
Чи мали учні можливість внести свої зміни і доповнення до
пропонованого переліку цілей?
Чи стали цілі особистісно-значущими для школярів?
Інтерактивна технологія
Суть інтерактивного навчання:
Створює умови для
розвитку творчих здібностей
учнів, формування
мовної особистості
Вимагає послідовності
і наступності навчальних
дій та операцій
Забезпечує
оптимізацію навчального
процесу
Реалізується шляхом
застосування інтерактивних
форм і методів навчання
Передбачає моделювання життєвих
ситуацій, використання рольових
ігор, колективного вирішення
навчальних і життєвих проблем
Структура інтерактивного уроку
Мотивація навчання - зосередження уваги на проблемі та викликання
інтересу до її обговорення
Оголошення теми й очікуваних результатів - Забезпечення розуміння учнями змісту
їхньої діяльності
Надання необхідної інформації для виконання завдань - Міні-лекція, матеріал підручника, роздавальний
матеріал, ТЗН, наочність тощо
Інтерактивна вправа - Центральна частина уроку. Алгоритм роботи:
інструктаж щодо мети вправи, об’єднання в групи,
виконання завдання, презентація результатів
Рефлексія результатів - Оцінка власного рівня та шляхів його досягнення;
порівняння свого сприйняття з думками інших;
прогнозування подальших кроків
|
|