Педагогічний колектив


Гордість школи


Робота з обдарованими дітьми


Національне виховання


Шкільний музей

























РОБОТА З ОБДАРОВАНИМИ ДІТЬМИ

ВИЯВЛЕННЯ Й РОЗВИТОК ЗДІБНОСТЕЙ
СПІВПРАЦЯ З УЧИТЕЛЕМ, УЧНЕМ, БАТЬКАМИ
СТВОРЕННЯ УМОВДЛЯ РОЗВИТКУ МОЖЛИВОСТЕЙ

Цілі уроку

  • Чи були забезпечені мотиваційна готовність і позитивний настрій?
  • Чи актуалізував учитель учня?
  • Наскільки конкретно були сформульовані цілі уроку?
  • Чи обговорювалися вони з учнями?
  • Чи мали учні можливість внести свої зміни і доповнення до пропонованого переліку цілей?
  • Чи стали цілі особистісно-значущими для школярів?

    Інтерактивна технологія
    Суть інтерактивного навчання:
  • Створює умови для розвитку творчих здібностей учнів, формування мовної особистості
  • Вимагає послідовності і наступності навчальних дій та операцій
  • Забезпечує оптимізацію навчального процесу
  • Реалізується шляхом застосування інтерактивних форм і методів навчання
  • Передбачає моделювання життєвих ситуацій, використання рольових ігор, колективного вирішення навчальних і життєвих проблем

    Структура інтерактивного уроку
    Мотивація навчання - зосередження уваги на проблемі та викликання інтересу до її обговорення
    Оголошення теми й очікуваних результатів - Забезпечення розуміння учнями змісту їхньої діяльності
    Надання необхідної інформації для виконання завдань - Міні-лекція, матеріал підручника, роздавальний матеріал, ТЗН, наочність тощо
    Інтерактивна вправа - Центральна частина уроку. Алгоритм роботи: інструктаж щодо мети вправи, об’єднання в групи, виконання завдання, презентація результатів
    Рефлексія результатів - Оцінка власного рівня та шляхів його досягнення; порівняння свого сприйняття з думками інших; прогнозування подальших кроків

  •