БІБЛІОТЕКА
 
 
  


ГОЛОВНА
БІБЛІОТЕКА
ВІЗИТНА КАРТКА
ПРО НАС
ЄВРОПЕЙСЬКИЙ КЛУБ
ТВОРЧА ЛАБОРАТОРІЯ
НАШІ ПУБЛІКАЦІЇ
УВАГА!ДОСВІД!
МАН
НАЦІОНАЛЬНЕ      ВИХОВАННЯ
ФОТОРЕПОРТАЖ













Виконала
Шнайдер Ірина Олександрівна,
учитель початкових класів

Використання здоров'язберігаючих технологій в системі початкової освіти.Навчально- методичний посібник.-Березне, 2012.- 64 с. У посібнику розміщені практичні рекомендації, вправи, уроки з досвіду роботи вчителів початкових класів, вчителів фізичної культури щодо використання здоров'язберігаючих технологій у навчальному процесі початкової школи, а саме: профілактичні вправи, які сприяють збереженню зору та виробленню правильної постави, корегують зір та поставу молодшого школяра, система уроків, виховних заходів з широким використанням здоров'язберігаючих форм та методів у навчанні та вихованні молодшого школяра.
Посібник рекомендований для педагогів, батьків, студентів, які прагнуть зберегти здоров'я своїх дітей і своє власне.
Автор. Шнайдер І.О., заступник директора з навчально- виховної роботи, вчитель початкових класів агротехнічного ліцею- інтернату, м. Березне., Березнівського р-ну, Рівненської області
Рецензенти: Рубінс М.В., методист відділу освіти Березнівської райдержадміністрації, Ярмольчук Р.М.,заступник директора з навчально- виховної роботи агротехнічного ліцею- інтернату
Відповідальний за випуск: Шнайдер І.О.
Схвалено науко - методичною радою Комунальної науково- методичної установи " Березнівський районний методичний кабінет" Березнівської районної ради ( протокол №2 від 03.02.2012 року
Завідувач районного методичного кабінету Л. Мельничук
Зміст
Вступ……………………………………………………………………….4
Розділ1. Виховуємо здорову дитину…………………………………...8
Розділ 2. Організація здоров'язберігаючої діяльності
початкової школи……………………………………………………… 10
Впровадження першої складової здоров'язберігаючого навчання- здоров'язберігаючих освітніх технологій……………………………….14
Впровадження другої складової здоров'язберігаючого навчання - оздоровчих технологій……………………………………………………16
Впровадження третьої складової здоров'язберігаючого навчання - технологій навчання здоров'ю та виховання культури здоров'я……….18
Розділ 3. З досвіду роботи……………………………………………….25
Розділ 4. Показники сучасного здоров'язберігаючого уроку ……...36
Розділ 5. Здоров'язберігаючі технології в практичній діяльності педагогів та учнів………………………………………………………..39
Розділ 6. Вправи, які направлені на профілактику різних захворювань у вихованців шкільного віку…………………………..42
Профілактика порушень зору………………………………………………43
Профілактика порушень опорно - рухової системи………………………..48
Профілактика гінекологічних та проктологічних захворювань…………..60
Висновки……………………………………………………………………61
Література………………………………………………………………….63