|
Зміст
1. Вступ
2. Витяг з положення про навчально-дослідну земельну ділянку загальноосвітніх та позашкільних навчально-виховних закладів
3. Паспорт теплиці
4. Умови вирощування рослин у закритому грунті
- Освітлення теплиці
- Приготування грунту
- Тепловий режим
- Режим зволоження
- Обладнання для роботи в закритому грунті
- Організація роботи по попередженню захворюванню рослин
- Шкідники і хвороби рослин у закритому грунті
- Вирощування розсади овочевих культур
5. Найпоширеніші рослини що вирощуються в закритому грунті та їх морфологічна і біологічна характеристика
6. Зміст та організація роботи під час проведення дослідів
7. Література
ВСТУП
Система навчання, трудового виховання і професійної орієнтації учнів покликана підвести учнів до осмисленого вибору професії чи відповідного навчального закладу для продовження навчання.
Правильно організована навчально-дослідна робота в закритому грунті, біологічному кабінеті, кутку живої природи дає змогу провести на високому науково-методичному рівні досліди і практичні роботи за навчальною програмою з ботаніки та програмою гуртка, забезпечити школу високоякісною розсадою, проводити внутрішнє і зовнішнє озеленення.
Закритий грунт дає можливість забезпечити уроки достатньою кількістю зеленого навчального матеріалу. На основі практичної роботи учні, переконуються яке значення мають сприятливі умови для успішного вирощування рослин, підвищення врожайності.
Рослини, що вирощуються в теплиці, можна використовувати при вивченні різних тем на уроках ботаніки. Так на бегонії, фіалці, сансев'єрі показують розмноження рослин вегетативним способом, на квітучій бегонії розглядають маточкові і тичинкові квіти. Вирощування в теплиці аспідисти дає змогу показати дітям кореневище та паралельне жилкування листків, а на бальзаміні, який має прозоре стебло демонструють підняття по стеблу підфарбованої води, на фуксії можна побачити супротивне жилкування, а на олеандрі - кільчасте листорозміщення.
Пеларгонії - чудовий матеріал для демонстрування утворення крохмалю на світлі. Традесканція - надзвичайний об'єкт розмноження стебловими живцями.
У зимово-весняний період частину теплиці з успіхом можна використовувати з метою забезпечення шкільної їдальні овочевими культурами.
Проводячи з учнями в теплиці практичні роботи виховується бережливість, економія, ефективність використання землі в теплиці, виробляються практичні навички по вирощуванні сільськогосподарських рослин, максимально наближаються у своїх дослідженнях до виробничого процесу.
Тематика дослідів підбирається так, щоб вони могли з'ясувати не лише загальнотеоретичні, наукові питання, але й високу врожайність ведучих овочевих культур, що вирощуються в закритому грунті.
Шкільна теплиця дає можливість одержувати велику кількість трав'янистих декоративних культурних рослин у зимовий і ранньовесняний період.
Застосовуючи ранню вигонку рослин, учні можуть краще зрозуміти значення відкладених поживних речовин для росту і розвитку багаторічних рослин.
|
|
|
| |